Welkom bij Fnac

Werken bij Fnac Fnac is “the place to be” voor alle liefhebbers van culturele, technologische en vrijetijdsproducten.

We zijn op de Belgische markt aanwezig sinds 1981 en tellen 10+ winkels met een ongeëvenaard aanbod.

Het geheim van ons succes? Het talent, de inzet en het professionalisme van onze gepassioneerde medewerkers.

Wil je graag deel uitmaken van ons Fnac-team? Consulteer onze vacatures of solliciteer spontaan en overtuig ons van je passie!
Fnac Belgium Fnac Belgium Fnac Belgium Fnac Belgium Fnac Belgium

Webshop Manager Fnac.be (m/v)

Solliciteer onlineTerug

Ga je altijd tot het uiterste om een oplossing te zoeken voor de klant? Kan je als geen ander problemen en processen analyseren én optimaliseren? Ben je gemaakt om een team te coördineren? Én, wil je deel uitmaken van de ploeg die de klanten van één van de belangrijkste e-commerce websites van België tevreden stelt? Dan is de job van Webshop Manager Fnac.be perfect voor jou!

Je uitdaging

Als verantwoordelijke van de ploeg die bij Fnac.be de bestellingen opvolgt, ga je het e-commerce team leiden, coachen en motiveren zodat zij de best mogelijke opvolging kunnen garanderen van de bestellingen op de site. Je zorgt er ook voor dat de processen zo efficiënt mogelijk zijn. Je rapporteert aan de Head of Omni-channel Strategy & Customer Experience.

 

Concreet, houdt dit de volgende taken in:

  • Een heel duidelijke zicht hebben over de taken en de manier waarop die uigevoerd worden. Aan de hand hiervan maak je een high level analyse van alle taken en processen en maak je voorstellen om die te optimaliseren.
  • Verantwoordelijk zijn voor de kwaliteit van de dienstverlening.
  • Oplossingen vinden voor eventuele technische, logistieke of andere problemen om de klanten op de best mogelijke manier tevreden te stellen.
  • Altijd klaarstaan voor je werknemers in geval van vragen. Je stuurt actief bij en je steekt een handje toe indien nodig.
  • Je bent ook de day-to-day tussenpersoon tussen Fnac.be en de technische ploegen in Frankrijk, de logistieke dienstverlener(s), andere departementen…
  • In samenwerking met de Team Leader van de ploeg:
    • De prestaties van je medewerkers permanent opvolgen. Je speelt in op piekmomenten en je verzekert productiviteit op kalme momenten.
    • Het team coachen (opleiding, permanente feedback) om continu de kwaliteit van de service te optimaliseren.
    • Knopen doorhakken in geval van discussies met klanten.

 

Je profiel

  • Je behaalde een bachelordiploma of bij voorkeur een masterdiploma
  • Je hebt liefst enkele jaren ervaring in een klantendienst en/of e-commerce afdeling.
  • Je bent tweetalig Nederlands/Frans.
  • Je beheerst de MS Office-pakketten (Word, Excel..) en bent snel weg met internettoepassingen.
  • Je hebt een analytische geest, kan processen goed in kaart brengen en zien waar optimalisatie mogelijk is. Door je enthousiasme vind je voor alles een oplossing.
  • Je bent zeer georganiseerd. Je hebt oog voor detail, werkt nauwkeurig en levert altijd kwaliteit af.
  • Je bent zeer klantgericht.
  • Je bent stressbestendig.
  • Je bent een teamplayer, idealiter met people management ervaring.

 

Ons aanbod

  • Een uitdagende job in een dynamische onderneming in volle expansie.
  • Doorgroeimogelijkheden in bedrijf dat deel uitmaakt van een groep met een internationaal karakter.
  • Een fulltime job die we elke maand goed belonen in overeenstemming met jouw kennis en ervaring.

 

Interesse?

Overtuig ons van je passie en solliciteer online met motivatiebrief en CV.


Solliciteer onlineTerug
Fnac Belgium Fnac Belgium Fnac Belgium Fnac Belgium Fnac Belgium
Fnac Belgium Fnac Belgium Fnac Belgium Fnac Belgium Fnac Belgium
Fnac Belgium Fnac Belgium Fnac Belgium Fnac Belgium Fnac Belgium Fnac Belgium